سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درجه کیفیت یخچال های ویرپول بالاست

 

یخچال هایی که در زمان‌های دور مکانی برای نگهداری مواد فاسد شدنی محسوب می‌شدند، امروز در طرح‌ها و مدل‌ها و قیمت‌های فوق‌العاده متفاوت در بازار عرضه می شوند.

گزارش های میدانی که در بازار یخچال ایران انجام شده نشان می دهد که تفاوت قیمت در آن بسیار به چشم می‌خورد و البته بد نیست بدانیم که از جمله مهم ترین دلایل اختلاف قیمت بین این محصولات، تفاوت در کشور سازنده موتور محصول و همینطور کشور مونتاژ کننده سایر اجزای محصول است.

به طور مثال یخچال های شرکت ویرپول دارای موتوری برزیلی با مونتاژ ایتالیا هستند که البته از جمله سازندگان موتور یخچال‌ ها‌ی ویرپول می‌توان به مکزیک نیز اشاره کرد که محصول این کشور در بازار به محصولی از آمریکا مشهور است.

در حال حاضر بیشتر خریداران در پی تهیه جهیزیه هستند و به‌ دنبال قیمت‌های مناسبی هستند و این در حالی است که محصولات با درجه کیفی الف از میانگین قیمت سه تا چهار میلیون تومان برخوردارهستند. البته در این میان مشتری هایی نیز به چشم می‌خوردند که از میان قیمت و کیفیت، کیفیت محصول را ترجیح می‌دادند و واقف بودند که در صورت پرداخت هزینه بیشتر کیفیت بهتری را تجربه خواهند کرد. یخچال های ویرپول با دارا بودن کیفیت و قیمت مناسب بهترین انتخاب برای همه استفاده کنندگان خواهد بود. این دستگاه ها در سال 2016 بهترین یخچال های سال از نظر کیفیت شناخته شده اند و یخچال فریزر، ساید بای ساید و یخچال دوقلوهای این برند معتبر قیمت های نزدیک به هم دارند. به همین خاطر انتخاب آنها به صورت یکجا هم کیفیت تایید شده و هم به صرفه بودن آنها را تضمین می کند.

با گذشت سالیان ویرپول، با فکر اجرای صحیح فعالیت هایش بر مبنای تعهدنامه شرکت همواره سعی کرده کیفیت محصولات اش را بهبود بخشد و رفاه زندگی مشتریان و کارمندان اش را بالا ببرد. همانگونه که خانواده آپتون با توسعه و بهبود سخت گیرانه خود، دستگاه یخچال، فریزر و یخچال های دوقلوی ویرپول را در مقابل جامعه، مشتری ها، کارمندان مسئول قلمداد می کرد و باور داشت که هیچ راه نادرستی برای رسیدن به منشی درست وجود ندارد در این سال ها نیز به این تعهد خود پایبند مانده است.

اگر یخچال های ویرپول مورد پسند شما قرار گرفته و خواهان این هستید که آن محصول را در خانه تان داشته باشید و از آن استفاده کنید بهترین و مناسب ترین شیوه خرید تماس با نمایندگی تعمیرات ویرپول در همه نواحی تهران و نمایندگی های مجاز ویرپول در سراسر ایران است. شما با یک تماس با ما می توانید محصولات ویرپول را در منزل تان داشته باشید و آن را در درب منزل تان تحویل بگیرید.

منبع: یخچال های ویرپول بهترین انتخاب برای خانه شماست